Mamma 50 år den 15/11

PÅ fredag ska alla mina syskon och pojkvänner fira mamma i smyg med en resa till umeå så hon och kent åker redan i morgon sen kommer vi på fredag så det blir kul och se hennes min när hon ser oss... Barna kan inte vara på dagis för det går magsjuka där så jag vill försöka klara oss om vi ska i väg på fredag... Ska bli så kul och få sen min syster som bor i luleå och hennes goa små barn små och små Ebba blir 8 år Gustav är 4 som min lilla Emilia... Jag kommer att sakna mina barn när vi ska åka det blir första gången liam ska sova borta... Så det kommer vara tomtutan dom men det blir nog mycket vi ska göra..

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja kan förstå att du kommer att sakna barnen..



Ni kommer att ha super skoj o ha sååå kul :-D

Hälsa Grattis till din mamma från oss med. Kram

2008-11-14 @ 09:10:56
URL: http://thischias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0