Sitter bara här!!!

Nu snöar det ute får se om nått ligger kvar i morgon när man vaknar..
På lördag min min dotter Elin 2 år oj vad tiden går!!!
Får se om karin och hennes familj kommer i morgon kväll en stund och fikar lite...
Emilia min älsta dotter vill så gärna att sofia ska komma och titta på peter pan med henne...
Min son och karins minsta föddes på samma dag så vi kunna umgås med varandra på bb det var skoj att det blev så..

Vill bara säga till dej karin att du är en under bar kompis som finns där när man behöver dej
Älskar dej

Kommentarer
Postat av: Karin

Oh vad du är söt Karos. Älskar dig med vännen :-D Synd att våran bil är trasig.... Vill se tatueringen snart. Kram

2008-10-31 @ 17:19:25
URL: http://thischia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0